onsdag 7 december 2011

you kissed my lips and you saved me

idag är en sån här dag då jag bara vill låsa in mig och inte se någon. Jag har knappt sovit något, somnade kanske runt 2, vaknade igen vid 4 och så fortsatte det bara. Drömmer sjuka drömmar, vaknar av att jag håller på att trycka på datorn i ren panik för att den sprängs om jag inte hinner trycka på rätt knapp (?) ja, ni hör ju själva hur det låter.. sjukt!

Med tanke på allt som har hänt så har jag just nu kommit till det läget där jag är helt i en annan värld, jag glömmer bort saker, jag orkar inte tänka, jag vill inte tänka, jag försöker att vara så stark jag bara kan men så fort jag blir ensam så kommer allt tillbaka. Jag saknar mina hästar, jag vill åka ut till stallet men tycker att det är för jobbigt ifall de nu kommer att säljas. Jag vill inte se dom då! Jag vill inte behöva säga hejdå. Vissa skulle ju säkert vara i stallet 24/7 och dom satt i min sits, men jag kan inte det. Om dom nu ska åka iväg så vill jag inte se dom nå mer. jag orkar inte det.

Nu sitter jag iaf här med en kopp kaffe, ska nog snart ut och röra lite på fläsket om jag inte halkar och bryter benet i snön vill säga. Jag önskar att jag kunde släppa allt det här, bara för en dag. Orkar inte gå runt och tänka på allt hela tiden. Bye


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar