tisdag 6 december 2011

seriöst?

Börjar seriöst undra om det är mig det är fel på? För allt jag gör, tar på eller vad som helst går sönder eller blir fel... Har nu lyckats förstöra min dator, eller mer sladden!!! Den laddar inte och det finns inge batteri i den heller. Så kul, jag som har så mycket pengar så jag kan köpa en ny. Jag blir så arg!! Så är det någon som har magiska fingrar eller kan trolla så får du gärna hjälpa mig! :)

Har vart ner och duschat i källaren också, duktig av mig! Det är väl det ända jag kan se på positivt från norge, jag är inte lika rädd för allt längre! För där var jag tvungen att vara ute i mörkret själv, gå i skogen själv osv.. haha! Tror nog mest faktiskt att det är nå kontiga tvångstankar jag har haft, att jag alltid tror att jag ska bli mördad så fort jag är ensam på ett mörkt ställe, eller så har jag bara sett på för mycket film! haha..

Nu ska jag ta tag i den här dagen, får se vad som händer :)

Saknar polski polski lite.. "Saaaaaandraaa can u help me?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar