fredag 16 december 2011

jag drar för jag har inget kvar så jag drar kan inte stanna kvar

När jag väl försöker vara den vuxna, tar kontakt och ringer. Ringer för att jag vill prata, försöka lösa allt, försöker lösa allt med steffo, för hans bästa. Vad får jag tillbaka? Får höra att jag kan dra åt helvete, att jag inte är din dotter längre, att jag måste ha byts bort från lasarettet, att jag inte har något mer i ditt liv att göra och att jag aldrig mer kommer att ha det. TACK, nu fick jag höra ännu en gång hur jävla värdelös jag är.. - jag är så otroligt stålt över mig själv att jag väljer att inte ha något mer med dig att göra, för så här som du gör, så gör inte en riktig mamma. Du har aldrig vart en riktigt mamma och kommer aldrig bli det. Det är vi som har fått stå ut med all din skit, men nu är det slut. Jag trodde att du skulle kunna be om ursäkt och iaf vilja veta hur det var med mig, men nej. Det här bevisar ju bara vilken "bra" mamma du är. Du kommer aldrig mer att få ha en relation till mig. Du finns inte längre. Tack och hej! 


Jag orkar inget mer, jag är så otroligt ledsen och förstörd. jag vill bara få försvinna. Jag skulle aldrig ha åkt hem från norge. Jag har inget kvar nu. Hur ska jag kunna ta mig ur det här? jag drar

1 kommentar:

  1. oh my god. Vad är det för fel på henne? :o tur att jag får träffa dig imorgon efter jobbet och krama om dig lite! Jag älskar dig <3

    SvaraRadera