måndag 19 december 2011

It's when you cry it all ends

Efter en händelserik helg i Ludvika, så ska jag egentligen inte klaga. Natten till Lördagen blev en man ihjälslagen mitt på stan.. Dagen efter blev en man skjuten. Det är sånt här man inte tror händer i denna lilla stad. Det är verkligen hemskt och jag lider med alla inblandade. Man ska ta hand om dom man älskar!!

Men idag är jag glad, fick reda på att jag har fått jobb. och blev till och med bjuden på deras julfest ikväll :) Känns riktigt bra, då har jag chans till att lära känna alla bättre som jag ska jobba med! Så ikväll ska jag hem till Toffe för lite god mat och godricka :) Är riktigt NÖJD just nu. Det här behövde verkligen jag, efter mer än 6 månader med bara skit.. Nu är det bara en sak kvar, sen är det perfekt. Puss! 


 Måste färga håret också, beslutsångest........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar