lördag 11 december 2010

kallt kallt kallt

Sitter och väntar på mormor som ska komma och plocka upp mig sen ska vi åka och titta på Tessas dansuppvising! :) Åkte upp med mamma till stallet och red idag, blev bara en lugn barbackatur, det var skönt! Men nu efteråt så håller jag på att frysa ihjäl, blev inte ens bättre av att jag tog en varmdusch...

Idag har jag haft riktigt ont imagen igen.. Efter att jag åt frukost så blev det att spänna och nästan svida i magen, tycker inte alls om det. Blir det inte bättre får jag ju helt enkelt gå till farbror doktorn! Orkar inte med det längre.. Det gör alldelses för ont i mellanåt :S Hela den här veckan har vart katastofal!! Har blivid dunderförkyld och så har jag haft världens mensverk på det, kunde ju inte bli bättre? Usch vad har vart drygt..

Fick en förfrågan om jag ville med ut ikväll men fattig som jag är så har jag ju inga pengar, måste spara om jag ska kunna gå ut på juldagen! Men är lite festsugen men vad gör man när man inte har några pengar? :( Livet är hårt ibland... Men min mage klarar nog inte av alkohol heller så det blir väl bra för den att vila, annars sypr jag väl upp det bara.. Dumma mage! Just nu önskar jag att jag var miljonär så jag kunde göra vad jag ville. Men det är jag ju inte så det blir ingen utgång ikväll även om jag vill eller inte, Förlåt mina vänner att jag är fattig och tråkig... ;) haha!

Dags att göra mig iordning sen ska jag hem och lägga mig under filten och hoppas att jag inte dör av magsmärtor.. USCH!!! Ska ta med kameran så kanske lägger upp lite bilder från dansen sen :) CYA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar