söndag 12 december 2010

terrordåd

Sitter hemma och väntar på att klockan ska gå, har vart upp till stallet med mamma och fixat hästarna! Övningskörde också.. David är på jobbet, tråkigt!! Vill hellre att han ska vara här vid mig ist :)

Läste om det som hände i Stockholm.. Usch, det är otäckt tyckker jag! Nu bara väntar man ju på att nästa sak ska hända, typ krig eller nått.. :S Har alltid vart rädd för det, men man forstod ju att det skulle hända förr eller senare, världen blir ju bara värre och värre, och vissa värkar ju tro att om man bombar lite här och där så blir det bättre, usch hur vissa människor är!! Jag vill leva i en trygg och säker värld!

Men till något annat, min maga krånglar fortfarande. Så fort jag får i mig nå mat eller något så svider det i hela magen! Någon som vet vad det kan vara för fel!? Det gör väldigt ont iaf. Vill inte gå till doktorn heller, för då får jag väll ta en massa prover osv, det är verkligen min största fobi! Hatar sprutor, nålar och doktorer..


Mitt hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar