fredag 10 december 2010

Fredag

Äntligen är det fredag! Älskar helg för då jobbar inte david ;) Men det blir en kort helg för oss, eller för han! Han börjar igen på söndag sen är han borta på lördagen på hockey så vi hinner inte ha så mycket helgmys.. Men men, eftersom han är borta på lördag så passar jag på att åka upp och rida på min underbara ponny :) Mamma följer nog med på kalle också så får jag lite sällis, sen på kvällen ska vi på tessas dansuppvisning! Det blir kul, att få se henne dansa.

Åkte med mamma upp och fixade hästarna på fm, sen körde jag lite. Vi hann också åka förbi vid Gunnel och fika lite, sen fick jag ett par nya mjukisbyxor av mamma. Behöver ett par nya eftersom jag använder davids ;) Och dom börjar bli liiiiite slitna plus att jag har "tappat" bort ett par andra av hans också, eller dom är hemma vid pappa eller farmor.. Men nu har jag ett par egna så nu kan han få tillbaks sina, eller kanske inte? Dom är så sköna, jag tycker om dom så jag behåller nog dom ändå ;) haha!

Har fortfarande inte hittat på nässprayen så jag har lite svårt att andas, blir galen behöver verkligen den nu!!! När min karl har slutat jobbet åker vi ut till hans mamma och hälsar på lite, trevligt :) Nu ska jag dra mig mot duschen, CYA!

PS. David om du läser det här och vet vart nässprayen är, skriv eller ring mig på en gång! Det är kris!!!!!! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar