fredag 12 november 2010

Fredagsmys

sitter hemma och väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet, förhoppningsvis är han hemma snart :) Igår skulle ju som sagt jag och Emma bli fotade, men efter en felkörning i Västerås så blev det inte så.. Vi kom dit försent så det var bara att vända i dörren igen, lite lagom surt så där.. Men vi bokade en ny tid och gick och tröst åt lite kinamat. Nu vet vi i alla fall vägen tills nästa gång ;)

Idag så har jag inte gjort mycket, mamma kom och plockade upp mig i morse så hjälpte jag henne att ta ut hästarna och fixa i stallet. Fick pussa lite på min fina prins också, fast han hade inte tid med mig han ville nog mest ut i hagen bara. Passade även på att övningsköra lite, vill ha det där jävla körkorten någon gång! Ska upp till stallet i morgon med och hjälpa till lite.

Ikväll har jag bestämt mig för att ha världens bästa fredags mys, jag ska ha tända ljus och äta chips och mysa ner mig i soffan med den absolut underbaraste människan på jorden! Kan inte förstå att man kan älska en person så här mycket, jag är så lycklig med dig älskling <3


'when I see your face there's not a thing that I would change.
Cause you're amazing just the way you are'

1 kommentar:

  1. synd att det blev en liten felkörning, bättre lycka nästa gång syster!
    mysigt mysigt ((:

    SvaraRadera