måndag 15 november 2010

Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Har precis klivit upp ur sängen, har legat där hur länge som helst och kollat på OC avsnitt. Vaknade kl 5 när david klev upp, kunde inte somna om så datorn fick bli min vän ett tag! Men tillslut somnade jag igen, och självklart vaknar jag upp helt gråtfärdig.. Tycker inte om mina drömmar, inte när man drömmer om samma sak hela tiden.. skulle vilja ta reda på vad drömmen betyder egentligen, och varför jag drömmer så?! Fast jag kanske inte vill veta heller.. Det är så jobbigt när man vaknar och tror att allt har hänt på riktigt, speciellt när man ligger helt själv i sängen.. Det blev ingen bra start på dagen! Får hoppas den slutar bättre..?

Snart ska jag ta tag i disken som är alldeles för stoooor!! Vill verkligen ha en diskmaskin idag. Sen ska jag göra mig iordning tills David kommer hem, då åker vi till Borlänge :)
Längtar så himla mycket till jul nu också, vill börja julpynta och slå in julklappar med speciellt så längtar jag till alla julbord som jag ska få äta :D wuhu! Tror de blir minst 3 stycket, hehe!

förälskat mig i denna låååååt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar