torsdag 11 november 2010

Fofografering todayyy

är skitnervös!! Idag ska jag och Emma till västerås och bli fotade av en fotograf, hon kommer och hämtar mig vid halv 5! Har lite smått panik på vilka kläder o skor jag ska ha med mig.. Och vad jag ska göra med mitt hår, eftersom man endast blir sminkade där.. haha! herregud, undra hur korten blir!? jaja det visar sig.

Jag har precis gjort mina naglar, med sånt här Gele kit. Det vart ju inte riktigt så bra... Skäms nästan för hur fult det blev :(  Igår städade jag hela lägenheten medans David var på jobbet, han blev jätte glad när han kom hem! Tur för han, hehe!! Blev riktigt stolt över mig, med tanke på att jag bara ligger hemma och latar mig hela dagarna. Så nu gjorde jag något, och det var skönt efteråt :)

Har kommit på den perfekta julklappen åt min älskling också!
Får hoppas han tycker den är lika perfekt också :) Blir du nyfiken nu lilla david gabrielsson när du sitter och läser min superduper intressanta blogg? De tror jag nog, tror du sitter vid datorn och ler just nu när du läser de här! haha, jag älskar dig min underbara, ses i natt <3

Nu måste jag packa ihop alla saker jag ska ha med mig när jag ska leka modell ;)
slänger in en bild på mig och min underbara bror, c ya




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar