onsdag 17 november 2010

Hungrig

Sitter här och försöker få tiden att gå fort! Väntar på att kl ska bli 6 så att vi kan gå ner och tvätta våra kläder, och så att jag får äta.. Är så himla hungrig + att vi ska äta tacos, de orkar jag inte vänta längre på.. haha! MMMM så gott de kommer bli :)

igår var jag o Emma i Västerås, de var jätte kul!! Spännande att bli sminkad och få håret fixat, men ännu mer spännande att bli fotad! Men det gick så himla fort, han knappt tänka innan korten var tagna... Sen blev inga utav mina kort fina, de var ju ännu syndare........ Men de blev iaf en riktigt trevlig dag med Emma :)

I helgen åker vi nog ner och hälsar på pappa, det var ett tag sen!
Får se om lilla viktor har blivit nå större :) Saknar mina syskon <3

Lilla Viktor när han döptes

Emma sötisen

Mia & Jonas

Och så världens absolut bästa bror, Jesper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar