tisdag 9 november 2010

Ensam igen

Har precis tryckt i mig lite hemmagjord pizza med David. Mmm, så gott de var :) Nu sitter jag här ensam igen.. David kom hem en snabbis och åt mat sen drog han till gymmet, drygt att vart själv ända sen kl 12. Men på Torsdag är det han som sitter själv ;) För då åker jag med Emma till Västerås :) Vi ska bli fotade, undra hur detta kommer bli, haha!

Jaaa, idag har det snöat nästan hela dagen. Och Tror nästan alla på facebook har skrvit om de.. Usch vill inte att det ska bli vinter!!!

idag har jag inte heller gjort något vettigt, förutom att diska. Blir nästan lite trött på mig själv att jag är så lat. Men ska fortsätta att vara lat några timmar till, nu ska jag sätta mig vid tv'n och vänta på att Mr. D kommer hem så jag får lite sällis :)
bye,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar