måndag 29 november 2010

aloha

väntar och väntar på att paradise hotel ska börja.. :):)
idag har jag och min älskling ätit lunch på coco thai, sen åkte jag med mamma till stallet. Nu är jag hemma ensam eftersom att david jobbar natt, tråkigt tycker jag!! Men jag får väl roa mig själv.

Helgen har vart lugn och skön, har inte gjort något speciellt alls.. I söndags var ja o david barnvakt hela dagen, blev helt slut efter det haha! Kommer inte ens ihåg vad vi har gjort mer ihelgen, så kul hade vi :) Har iaf slagit in lite julklappar, har bara några kvar! Längtar så himla mycket tills david får sin julklapp, för han är SÅÅÅÅ nyfiken och tror att han vet vad det är, man han har helt fel! Och jag undrar vad jag får utav han.... Åh, jag längtar så mycket till julen nu :)

Imorgon ska jag och klippa mig också, har dock inte bestämt mig hur jag ska klippa?! Antingen så toppar jag det bara, eller så gör jag någon förändring, det är så svårt att bestämma! Det är ju så risigt också, så troligtvis måste jag väl klippa av en del... Nu ska jag röra mig mot tv'n, Hejdå!


Älskar dig David Ragnar Gabrielsson <3 PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar