onsdag 24 november 2010

1 månad kvar

till julafton idag :) Jag längtar tills jag får mina julklappar!!!
idag har jag inte gjort mycket alls men mer än vad jag brukar göra... Åkte med mamma upp till stallet runt 12, fixade i stallet och sa hej till steffo! Passade också på att övningsköra lite. Sen åkte jag o David ut och hälsade på hans mamma o jocke, alltid lika roligt att träffa världens goaste gullunge, åh han är så söt :D efter ett tag kom emma sen åt vi mat och ja o david åkte hem, sen har jag inte gjort nå mer.. haha! eller jo, jag har dammusugit och ska väl snart ta hand om disken......

Men nu sitter jag bara här och väntar på david som slutar 01.00 inatt :( känns som en evighet, jag orkar inte vara själv nå mer jag börjar få tråkigt här hemma!! Men de är väl bara att chilla lixoooom.
CYA  



'When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?
'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar