tisdag 30 november 2010

VILA I FRID

varför ska det behöva bli så här? Det är helt sjukt.. Ryser i hela kroppen när jag tänker på det.. Det händer för mycket just nu, jag orkar inte med sånna här saker längre.. Jag blir deprimerad! Så mycket skratt vi fått av dig, trodde aldrig det skulle bli så här :(
 Vila i frid Mattis, vi glömmer dig aldrig! <3
bild från studenten...

Till något annat nu, har klippt mig idag.. Blev inte sån stor förändrig mer än att det är kortare och allt slitna är borta :) Blev nöjd! Övningskörningen gick super också. Fixade lite till davids julklapp också, hoppas det blir som jag tänkt..... Nu väntar jag på att han ska komma hem, kan inte fatta att det är så sjukt dåliga tv program på kvällarna bara för att jag sitter helt ensam för mig själv, det är typ bara csi osv. och det vågar inte jag titta på (JA, jag vet att jag är en fegis). Det ända bra är paradise och desperate, men desperate var inte ens idag???? Då blev jag lite arg faktist, är också lite arg över att jag köpt en chokladkaka, fast jag vet att jag är tjock och måste banta... Åååh, när ska jag inse? Jaja, nog om det. jag måste sluta att klanka ner på mig själv, jag har ju faktist en pojkvän som tycker om mig precis för den jag är <3

BYE CYA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar