lördag 11 januari 2014

Vad gör man när man är ledig....?

Jaaadu, idag har jag var ledig och jag har inte gjort annat än att längta till jobbet!!? Ja ni hör ju.. Men jag tycker om mitt jobb så himla mycket! Jobbade nyss 7 dagar i streck utan att ens märka att jag hade jobbar så mycket, så jag fick inte ens jobba idag pga dygnsvilan som man tydlig måste ha... Tänk om detta hade vart på kiosken, då hade jag gått in i väggen vid det här laget.. Haha! 

Men men, till saken. Vad gör man när man är ledig? Jag har endast städat lägenheten, vilket är bra iofs. Det känns som om nu för tiden så har jag ingenting att göra.. Men jag antar att det är "skönt att bara vara hemma" så jag får väl vänja mig med någon dag vila ibland haha! Nu ska jag fördriva tiden lite med att försöka platta igenom mitt hår :) hade! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar