lördag 25 januari 2014

Natt svammel

Idag är jag glad, skrev kontrakt på att jag är förlängd på IKEA och det känns sjukt bra! Älskar mitt jobb, känns så konstigt att varje dag känna att man vill till jobbet haha :) '

Imorgon ska jag hänga med mina favoriter från kiorren, de ska bli kul! Så skönt också att vi alla inte jobbar där längre. Vi ska vara fulla och glada och det kommer spåra.. verkligen spåra... haha! Och snart så åker jag och Gisela till Jessica i Oslo, de ser jag fram imot!!!! Det händer så mycket roligt nu så jag blir helst sprallig i kroppen även fast jag ligger och grubblar dag ut och dag in när jag ska skaffa familj, och hur kom jag in på det helt plötsligt?? men alltså, när kommer de hända? Jag vill ha hus, barn, djur och allt de där! Synd bara att den jag vill leva detta fantasi liv redan lever med någon annan. synd för mig.... Men jag vill verkligen, jag vill nu innan jag blir en gammal tant. Försöker också komma på om jag vill flytta eller om jag vill bo kvar här. Kanske om jag flyttar så kanske kan hittar min man som jag kan skaffa familj med, hm de skulle ju vara bra hehe.. YOLO som sagt. Saknar mina prins hästar också




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar