söndag 11 december 2011

fortfarande vaken

jävla kaffe alltså!! Är hur pigg som helst, kan inte sova. Är arg, ledsen och besviken också.. Men det tar jag itu med imorgon. Är så himla uppe i varv så det finns inte. och som vanligt hoppas jag på för mycket. och som vanligt blir det bara skit utav det och som vanligt står jag där, lika blåst som vanligt. jag borde verkligen ge upp.. Nu ska jag kolla på lite 90210 och förhoppningsvis somna någon gång.


uppdatering, kl är 07.46 och jag är fortfarande vaken, sist jag skrev var kl 5 typ. Vet seriöst inte vad det är för fel på mig, haha! Men nu kan man ju iaf inte säga att jag sover bort halva dagen, är uppe i tid. Klockan 9 öppnar hemköp så då tänkte jag pallra mig dit och handla. Får se vad resten utav dagen har att erbjuda :) bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar