söndag 16 oktober 2011

hej hej Kazoo in da house

Nyss hemkommen från jessica, hade bingokväll med henne o gisela! Fan vad vi vann, är 250 000kr rikare, wohoo!!!! eller? snarare 100kr fattigare.. hatar bingo. eller lite kul är det faktikst..

Har hunnit med en sväng ute i stallet med jessica idag också. Tur hon är med så det blir lite ordning på mig. så idag har vi smörjt och donat! och ridit, skönt att tottis-kottis behåller skorna på så jag äntligen kan rida mer ordentligt. :) imorgon kommer en tjej som ska prova rida steffis också, eftersom jag vill ha en medryttare eller någon som tar honom på "foder" eftersom jag inte hinner med.... men det blir nog bra!

Imorgon händer en sak som gör så att jag just nu har en stor klump i magen.. Vill inte!! Känns som jag är en brottsling.. och på fredag ska jorden gå under igen, men det är ju bra eftersom mitt liv suger rätt så rejält just nu.. Så känns som om det inte gör så mycket! Nu ska jag försöka få lite sömn, klockan är ställd på 05.30 och det känns inte okej! godnatt

Och om du var vaken skulle jag ge dig
Allt det där
Jag aldrig ger dig
Men du, jag ger dig min morgon
Jag ger dig min dag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar