onsdag 31 augusti 2011

lugnat ner mig lite nu

Känner att jag har vart en riktig satmara dom senate dagarna, ber om ursäkt till de som stått ut med mig!

nu till något viktigare, fick ett väldigt bra samtal idag! Det fick mig verkligen på bättre humör och det behövde jag. Så imorgon blir det spännande ;) Har massa planerat för imorgon också för den delen.

Idag har jag vart i stallet och kollat på min "halta" häst som inte var så halt trotsallt.. haha! Sen har jag käkat lite god lunch på coco thai, mmmm :) Sen så har jag nyss setat och kollat på 16 and pregnent och gråtit en skvätt, men blir ändå att längta lite efter barn när jag ser det, fast ändå inte det får vänta ett bra tag till!!! Men nu ska jag ta och drömma vidare om min framtida familj, haha! CYA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar