söndag 31 juli 2011

...

Segsöndag.. Idag har jag knappt gjort något och dagen har gått hur segt som helst.. Jag och mamma tog en skrittur på steff och Totte, steffo hosta inte en ända gång idag så nu kanske det börjar hjälpa, hoppas det iaf! Totte skötte sig bra också, dock tappa han en sko igen... Så nu kan han knappt gå! Men tur att ola kommer på torsdag :)

Senare på kvällen tog jag och hannah en promenad och tjåla lite skit! Har alltid en massa bekymmer man kan dela med sig :p haha

Just nu skänker jag gärna bort mitt liv också, det kan ju inte bli värre.. Måste flytta också för har man en gång flyttat hem ifrån så ska man fan aldrig flytta hem igen, speciellt inte om man inte ens har ett rum! Jag håller på att bli tokig! Så nu måste jag söka en ny bostad inom kort om ingen vill ha mig som sambo ;) hehe

1 kommentar: