fredag 18 mars 2011

och där försvann vårkänslan

vaknar upp och ser att det har kommit typ 2dm snö..? hallå? Nyss var det typ 10 plus grader ute, jag som hade fått sånna vårkänslor.. Hur kan vädert bara ändras över en natt? Till en annan sak så beställde jag jackan ändå igår :) Fast det kanske var onödigt att beställa en vårjack när det ändå bara tänker komma mer snö..

Igår var jag upp till stallet och red på förmiddagen, red i dressyrsadeln och usch vad jag inte tycker om den.. Jag trivs mycket bättre i min hoppsadel, men jag gillar inte riktigt det här när man rider dressyr i hoppsadlar, ska man rida dressyr så rider man helt enkelt i en dressyrsadel, om man nu har en sån vill säga! Även fast jag inte gillar det så är det typ en tvångstanke jag har..

Ikväll blir det iaf lite vin med trevligt folk :) Sen restan utav helgen så ska jag bara puss och mysa med världens bästa älskling ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar