fredag 18 mars 2011

Dag - 01

- Presentera mig själv

Jag heter då Sandra Davidsson och är 19 år, fyller 20 i sommar. Jag kommer från Kopparberg från början där min pappa bor, sedan flyttade jag med mamma till Grängesberg och sedan vidare till Ludvika där jag bor nu. Jag har flyttade en hel del i mitt liv kan man säga.. Jag ser mig själv som en väldigt "normal" människa och jag har väldigt lätt för att göra som alla andra säger åt mig att göra, jag är också ganska osäker i mig själv, kan vara därför jag oftast gör som alla säger åt mig att göra! Jag tror också jämt att folk ogillar mig och tycker att jag är ful, tjock osv.. Det är någon konstig tvångstanke jag har (jag vet att jag är konstig). Men annars är jag väl en glad roooolig tjej! hehe

Jag har haft häst nästan hela mitt liv, fick min första häst som var Shaman när jag var 5 år. Sen har det bara flytit på, har haft 4 hästar (Shalle, Lillis, Staro och Steffo) samanlagt. Ridning är det som jag "brinner" för eller vad man ska säga, skulle inte klara av att vara utan det.

Just nu så bor jag på Notgården med min älskade pojkvän David, Vi har snart vart tilsammans i 2 år och han är det bästa som finns♥ Jag är så himla glad att jag träffade honom, han har fått mig att känna mig älskad för precis den jag är! Och jag vill inte leva mitt liv utan honom, Love you DG! :)


Så nu vet jag inte riktigt mer vad jag ska skriva.. hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar