måndag 28 mars 2011

klockan är halv 8 och det är ljust ute

Idag började jag dagen med ett möte på arbetsförmedlingen kl 8. Det var ganska skönt att komma upp i tid, jag och david han med en hel del saker innan han började jobba! Vi var också in på banken och satte in våra sparpengar på ett konto, jag längtar tills vi ska göra något kuuul för dom :) Köpte lite nya fiskar och en ny växt till vårat akvarium, sen tog jag mig en promenad också.. Blev en tripp till stallet sen eftersom mamma har brytit handleden (HAHA, så går det när gamlingar ska vara ute och suupa!! ;) )

Har även ringt runt och sökt en massa jobb, måste ju börja söka praktikplats också.. Men det känndes bra att göra något vettigt iaf, vill verkligen ha ett jobb, I need moneeey!

Funderar lite över vad jag ska göra i helgen, jag vill bara ha en helmysig helg med min karl men så kommer det väl troligtvis inte bli...  jag kanske åker iväg till pappa en sväng ist...? Tror jag kan behöva lite ensamtid.. Saknar dessutom min pappa och mina syskon!

Nothing can come in between us

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar