söndag 27 mars 2011

Just stop for a minute and Smile

ingen bra dag för mig idag känner jag, vill gråta men jag kan inte. Har knappt sovit i natt, har ont i magen och jag har absolut ingen ork till något.. Jag tror att om man tänker på dåliga saker en längre period så hamnar man nog atomatiskt i en deprission? Helt plötsligt finns det inget possitivt kvar alls, alla mina tankar omvandlas till det dåliga. Varför blir det så här? Vet inte varför jag skriver egentligen? Ingen behöver veta allt det här, mina tankar..Men allt känns så mycket bättre efter bara, jag vill inte prata, jag vill bara få ur mig det. Jag förstår inte vart jag får alla mina tankar ifrån? Jag vill bara kunna stänga av min hjärna ibland.. Jag vill gå en hel dag utan att tänka på det, utan att känna mig rädd , utan att känna mig misslyckad.

Om det finns en gud, så vill jag att du gör den här dagen bra! tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar