torsdag 27 januari 2011

hallå i stugan!

Sitter och lyssnar på musik och väntar på att tiden ska gå! Vill att det ska gå en vecka typ så jag får reda på om jag får nå pengar eller inte... Denna eviga väntan! Det kan då aldrig gå smidigt... idag har vi vart ut till Davids mamma och världens gosigaste unge joakim och hälsat på :) David är på jobbet nu för sista gången den här veckan, skönt! Hoppas han kommer hem tidigare ikväll också, då skulle jag bli glad! Såå tråkigt utan min gullegoooos. Han är värkligen världens bästa! Puss på dig ♥

Imorgon ska jag dricka vin med Victoria! Gabbarna blir också med. Det ska bli riktigt trevligt tycker jag. Är så sugen på lite vin, sen så har jag inte bestämt än om jag ska med ut på SOLO på lördag.. Isf blir det tvådagars, men det visar sig på lördag hur sugen jag är! Förhoppningvis kommer nog snart victoria och håller mig lite sällskap ikväll till Jersey shore, eftersom vi har blivit lite fast vid det :)

På lördag ska jag till stallet och ta hand om min ponny också, får se om jag rider! Ska iaf dit och pussa på honom lite. Saknar ju min skrutt steff!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar