onsdag 26 januari 2011

aloha

En kvart kvar tills david är hemma :) skööönt. Fast ikväll har tiden gått ganska så fort, har haft Victoria på besök också :)

Har setat och kollat igenom alla mina gamla bilder på bilddagboken, herregud! Det känndes typ som att mitt liv bestod utav att supa, supa, supa, supa och rida, haha! Tur att jag har vuxit upp lite... elller..? har jag det? JA! Men det som väckte mest känslor var alla bilder på shaman.. Det är tungt när jag vet att allt är mitt fel, mitt fel att jag litade på er.. Trodde ni var klokare människor..

Men nu säger jag godnatt, bara min älskling har kommit hem så ska jag krypa ner i sängen! Puss

 
" idag låg mys shalle och sov i mitt knä i solen.
han låg ner och jag satt mig bervid, sen helt plötsligt
så lägger han huvudet i mitt knä. min myyyyyys häst <3 "

Tänk så snbbt allt kunde ändras.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar