måndag 6 december 2010

sjuuuk??

sitter inlindad i en filt just nu, det är så kallt inne..
Idag har jag inte gjort så mycket (som vanligt!) David åkte till jobbet straxt efter 11, sen åkte jag med mamma upp till stallet och mockade. Harley var med också, han var helt galen som vanligt. Fattar inte hur han kan orka springa så mycket som han gör, haha! Galen hund de där.. När jag kom hem så tog jag tag i disken, fattar inte hur vi kan ha så mycket disk? Jag menar, det är ju bara jag och david som bor här men ändå ser det ut som att det skulle bo 10 st här om man kollar på disken, hahah! Sen har jag inte gjort så mycket mer, nu ska jag snart börja med maten så den är klar till min älskling kommer hem från jobbet, vilken hemmafru han har :)

Gisela har bokat in oss på en sån här risketta kurs eller vad det heter den 14:e. Skönt att få det gjort också, nu måste jag bara ta tag i det här med körskolan.. Måste också försöka fixa ett jobb!!!!!! Men som alla borde veta vid det här laget, jag är inte så bra på att ta tag i saker... hehe! Låter det hellre "glömmas" bort och så väntar jag på bättre tider och hoppas att jag helt plötsligt har ett jobb, men det kommer ju inte ske om jag inte gör något dock.. Men man kan ju alltid hoppas ;) Skulle behöva lite money! Helst skulle jag vilja vinna på triss.

Håller på att bli sjuk också, konstigt eftersom jag inte lever ett sånt socialt liv just nu och typ endast träffar david och mamma.. Men men, är helt tjock i halsen och så gör det ont så det är väl dags att bli sjuk :( Och imorse när jag vaknade så hade jag jätte ont runt revbenen på vänster sida, har fortfarande ont.. Har väl sträckt mig i någon muskel runt omkring där i natt!? Gör iaf ont när jag andas, hostar eller rör mig. Synd om mig nu! Tur david kommer hem snart så han kan tycka lite synd om mig :) Nu är det dags för lite matlagning, det blir lövbiff och pommes :) CYA!

Fina älsklings ponny<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar