lördag 4 december 2010

Open my eyes, it was only just a dream

har precis tagit en paus från soffan och O.C, Är lite småsur för att david ska ut på krogen och jag får sitta hemma ensam.. Men vi gör ju olika val så, mitt val är att hellre sitta hemma eftersom jag börjar tycket att ludvika och SOLO suger. Alltid samma folk och det händer ALDRIG något nytt och då vill jag inte slösa pengarna på nått sånt värdelöst!! Men jag är väl inte samma människa som jag var förut, har inte ens träffat eller pratat med mina två bästa kompisar på huuuur länge som helst heller.. Det gör mig också ledsen, varför blir det så här? Det kommer jag alltid att undra..

Har så himla ont i magen så jag tror jag dör snart, förstår inte varför det aldrig försvinner. Har haft ont i magen till och från nu i säkert flera månader.. Men det är väl säkert för att jag går runt och oroar mig för allt hela tiden, jag fattar inte varför jag aldrig kan slappna av och sluta tänka i en sekund!? Är fan konstant orolig över något. Är så jädra trött på det. Jag vill slippa den här känslan, speciellt vill jag slippa vara så hård mot mig själv, men det är ju inte så lätt när man bor i ett samhälle där det går ut på att man ska vara så smal som möjligt och helst ha så stora pattar som möjligt också. OCH speciellt ha så mycket pengar som möjligt... och ser man inte ut på ett visst sätt eller är på ett visst sätt du duger man inte. Och just nu känner jag att jag inte duger till nått Punkt slut för ikväll!

1 kommentar:

  1. finns alltid om du behöver prata syster,
    älskar dig för den du är, bryr mig inte om hur du ser ut eller är,
    du är en vacker person som ja älskar å ha som min syster, är glad att ja fick just dig som min syster. Du lyser upp min dag som solen på himlen. Alla är olika och så ska det va, för är alla lika skulle man bara gå varandra på nerverna hela tiden för att den andra härmar den andra. Du duger som du är, du är jätte fin, älskar dig sandra ! <3

    SvaraRadera