lördag 19 december 2015

Ångest?

Hatar den här tiden på dygnet. När jag inte kan sova. Tankar som snurrar vilt i huvudet. Önskar jag kunde stänga av. Önskar jag kunde intala mig själv att allt är bra, att allt kommer bli bra. Tankar som får mig att må dåligt. Tankar som får mig att bli ledsen. Vill bara stänga av. Kroppen känns tom medans huvudet är så fullt så att de gör ont. Vill låsa in mig och aldrig komma ut samtidigt som jag bara vill ut, ut och leva. Göra saker som får mig att glömma bort, glömma bort all den där tunga känslan. jag blir trött på mig själv när jag fastnar i denna tankegång. Jag gräver in mig för djupt i allt, tänker hela tiden "tänk om". Hatar nätter. Hatar att jag tänker tills jag får ångest. Hatar att jag får ångest över att jag har ångest. Behöver ny energi. Idag är allt bara mörkt. 


Jag behöver energi från er ❤️ saknar er mina älsklingar. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar