fredag 13 september 2013

Hjärtevän

Det gör så ont i mig att ens skriva detta. jag är tom på känslor och undrar när detta ska ta slut. JAG.ORKAR.INTE.GÅ.IGENOM.DET.HÄR.IGEN.FÖR.3E.GÅNGEN... 

Jag kommer nu behöva vara med och ta ett väldigt jobbigt och tung beslut. Är så glad att jag ändå får en del utav de. eller vem är glad över att ta en sånt beslut, men ja ni fattar.. Han har vart en riktig kämpe genom hela sitt liv och kanske är det dags nu.. Han har gått igenom mycket min fina. Vi har gått igenom mycket, vi har utklassat flertal inom dressyren han och jag. En riktig kämpe som sagt. Men går det inte så går det inte, ingen ska behöva lida. Klumpen jag har i magen nu alltså är inte att leka med, mitt hjärta säger en sak medan hjärnan säger något helt annat.. Men han är en riktig KÄMPE min fina steffo, en kämpe in i det sista!! Och det kommer bli jobbig, vad ska man göra?! Älskade vän :( 







Usch vad det här blev jobbigt nu.. Hur ska man kunna bestämma över någons liv som inte ens kan säga själv vad den tycker..? Fan, jag vill inte förlora honom för alltid.. min fina.........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar