torsdag 18 april 2013

Tänk om man kunde spola tillbaka tiden

åh vad glad och lycklig jag skulle vara då, slippa all den här ångesten var och varannan dag.. Jag saknar mina hästar så fruktansvärt mycket, har inte träffat min fina steff på snart 1 och ett halvt år. Bäbis-kotte är borta och jag fick alldeles för lite tid med honom. S försvann för några år sedan och jag saknar honom fortfarande lika mycket. Önskar bara att alla mina pojkar gick tillsammans i en stor och fin hage och busade!

Allt detta har verkligen fått mig att må psykiskt dåligt och även att bli övergiven av personer som stått en närmast tar också väldigt hårt. Att inte längre ha personer i sitt liv som man aldrig trodde att man skulle förlora känns tomt. Jag behöver er, båda två! Jag är inte hel längre.

därför behöver jag en tidsmaskin så att jag kan få bli glad och hel igen. För jag håller på att tappa bort mig själv totalt..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar