måndag 16 januari 2012

Make me feel so lucky 7

väldigt dålig uppdatering, jag vet. Men har varken haft ork, lust eller tid till att blogga. Men nu så tog jag mig lite tid :) Har jobbat väldigt mycket och länge dom här dagarna, vilket är väldigt bra eftersom jobb = pengar! mer sånt, det gillar jag. Hinner även med att gosa med världens finaste människa och det gör mig glad. Som förövrigt köpte mig ett par väldigt fina och bra skor idag :))) tack och puss ♥

mina dagar rullar på bra, försöker att inte tänka på mina hästbekymmer bara, för dom dödar mig. Tänk att det ska vara så kompicerat. saknar steffisen. Bjuder på lite bilder och så ist, hej! 

spännande med julklappar, fina lillebror

 Mina fina småsyskon plus kusin andreas och tomten

 Prinsess-emma

 viktooooor

 ABB brinner, händer mycket i ludvika

 Jag och David köpte oss nya tandborstar

 älskade bäbis

  The most beautiful in the world ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar