onsdag 25 januari 2012

every tear's a waterfall

Så här blir det om man ska lyssna och göra som alla andra säger och vill. Jag har gjort som alla andra sa, gjort som alla andra tyckte. Bilvit tillsagd - det här är det bästa sandra, tänk inte bara på dig själv. - Det blir bäst så här.Jag har knappt hunnit andas i mellan för allt har gått så snabbt, från att ha två till att helt plötsligt inte ha någon. Bara för att jag ska lyssna på alla andra. - MEN NÄR FRÅGADE NÅGON MIG VAD JAG VILLE GÖRA? Ville jag egentligen sälja steffo? Ville jag egentligen ge bort totte? svar NEJ!

Som dom flesta vet så har jag väldigt lätt för att göra som alla säger åt mig att göra. Men det jag mest känner för nu är varför ingen egentligen frågade MIG vad jag ville. Alla tog bara förgivet. Tog förgivet att jag ville som alla andra, fast jag grinade och sa att jag ville ha allt som vanligt. Jag försökte visa vad jag ville men nu är allt försent. Allt har tagits ifrån mig, folk började styra över mina beslut. Jag bara raderades bort och hade ingen talan längre. Jag fanns inte, och mina ord hade ändå ingen betydelse. "för det var inte jag som bestämde", Jag var bara en liten fluga i vissas ögon. Men nu har jag ingen kraft kvar att kämpa med, jag fick ändå ingen chans till det. Ni har tagit allt i från mig, och det kommer jag aldrig att förlåta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar