fredag 2 december 2011

den ena mardrömmen är värre än den andra

Nu är frågan vad som är värst? Att jag sitter ensam och dricker mig full på vin (har slunkit ner ganska många glas nu) eller om min mamma inte tar hand om mina hästar ordentligt? åh, jag blir så ledsen.. Fick reda på idag att dom tydligen ska säljas.. VAD KUL!!! Mina fina ♥ hur ska jag nu klara mig? min fina steffis, och min bäbis.. Dom är ju allt jag har!! ingen ska behöva få stå ut med något sånt här. och jag har inga pengar så jag kan ta hand om dom, så då är det ju kanske bättre att dom får komma till någon annan än mamma. Men jag vet hur jobbigt det var med shalle, och nu ha jag två som ska bort.. jag kommer inte att klara det.. Min älskade Steff, jag vill inte att han ska försvinna från mig. Han är ju allt för mig. Jag skulle aldrig vilja förlora honom. Han är den som har "ersatt" shalle, och jag vill inte vara utan honom! Jag behöver han!! 


Mina äslakde hästar, jag ska ordna allt! 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar