torsdag 27 oktober 2011

time to say goodbye

Nu ska ni får höra, jag har ju som sagt fått ett jobb i norge som hästskötare hos en tjej som heter Merethe Buer. Vet inte så mycket mer om henne, men det är en tävlingsryttare som rider hoppning. Jag ska åka dit på söndag och provjobba, funkar det bra så åker jag hem några veckor senare och hämtar tottis, sen får han flytta med mig :)

mina dagar den här veckan har bestått utav att ta "farväl" av mina vänner, med massa 500spel med gisela och jessica. har vart hem till pappa och hälsat på mina syskon en sväng också. Har haft fullt upp.. Eftersom jag endast har vetat om det är i en vecka så har ju allt gått väldigt snabbt, ibland känns det inte ens som om jag har hunnit tänkt igenom det, men jag ska ge det en chans iaf. Imorgon åker jag, amanda och lovisa till uppsala, kul att få göra något roligt innan jag ska lämna sverige bakom mig ;)

Dagen i dag har iaf bestått utav packning och tårar.. ibland får jag världens ångest och inte vill åka överhuvudtaget.. Gråter och skrattar, gråter och skrattar. Har sagt hejdå till mina prinsar och gråtit ännu mer. Vet inte vad det är med mig just nu, men gråter för allt. Kunde inte ens kolla på dom i hagen utan att börja gråta (!!!????) jag kan erkänna att jag är väldigt överkänslig i detta läge. Pratade med emma i telefon och började nästan gråta då också.. haha sjuk! Kommer nog gråta mig igenom natten också. men nu blev det ett väldigt långt inlägg så ska börja avrunda lite, vet inte när jag kommer kunna uppdatera igen.. Men jag lovar att jag ska försöka skriva och visa bilder så mycket som möjligt!!! Så mina kära trogna läsare, lämna mig inte haha!

Ps. till mamma och pappa, ifall ni saknar mig så kan ni alltid föra över lite pengar till mitt konto ;) då blir jag glad kan jag lova!! Tänk hur ensam jag kommer att vara :( Ds.


However far away I will always love you
However long I stay I will always love you
Whatever words I say I will always love you
I will always love you...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar