söndag 11 september 2011

gör det inte värre än vad det redan är

helgen har bestått utav fest. Igår började jag och jessica hemma vid henne med lite vin och kortspel, sen kom lovisa och vi drog vidare på en förfest i det så kallade "aphuset", fullt mer karar. insåg ganska snabbt att vi var 15 år yngre än dom men drack en liten drink sen drog vi vidare mot solo. jessica tappade vi bort ganska så snabbt, men jag och lovisa köpte drinkar och dansade loss hela kvällen. Super roligt! När det väl stängde träffade vi på några trevliga människor som vi stod och tjåla med ett tag, sen drog jag hem och sov. synd bara att vissa inte kan visa respekt och bete sig..

 hur ska jag kunna bättra mig om jag inte ens får en chans att visa? Hur ska det kunna bli bra om du vägrar? Vad ska jag göra för att du ska kunna förstå? Jag är inte så dålig som du tror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar