måndag 5 september 2011

Det finns något kvar, jag vet det

jag är trött på att ha det som jag har det nu. jag är trött på att vi har det som vi har det. Jag är trött på att vara singel, jag vill inte vara det. jag är trött på att somna ensam, vakna ensam, vara ensam hela dagen.

jag vill ha tillbaka den finaste människan i världen, den finaste i min värld iaf. jag vill ha tillbaka han som var min pojkvän i 2 år, han som älskade mig för den jag var. Han som jag byggde upp något med, han som fick mig att må bra. Jag vill ha tillbaka våra fina stunder, våra mysiga kvällar, våra planer. Jag vill ha tillbaka allting, det är inte kul längre..

Jag är inte perfekt, jag har gjort misstag. men jag vill inte att det ska behöva vara såhär. just nu skulle jag göra vad som helst för att det skulle kunna bli bra, jag har fått många chanser men bara en liten chans skulle förändra allting. jag vet att vi kan, jag vet att jag kan! Något måste det ju finnas, det kan bara inte försvinna.. Jag vill inget hellre än att reda ut allting och börja om från börjar. Det är ingen som har sagt att det kommer bli som förut, men jag vet att det kommer bli bättre.. Och det finns så mycket vi skulle kunna göra, tro mig. jag saknar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar