onsdag 28 september 2011

Sometimes it's hard to follow your heart

Dags att skriva av mig lite. Händer en hel del i mitt liv just nu. och inte bara bra saker, de mesta är dåligt.. Idag är en sån här dag som jag känner att jag kan få ett sammanbrott vilken minut som helst.

Min helg kan man bara beskriva med ett ord, S J U K!! haha. Hade sån ångest i söndags att jag bara ville lägga mig ner och gråta. Fredagen började iaf med att den där lilla livslusten som fanns kvar försvann, men efter en fika på stan med emma och en massa planer med mina fina vänner så blev det att kännas bättre :) Och lördagen spårade ur totalt, hehe! men nog om det.

Nu är jag nere på noll igen, försöker att tänka bort allt med det kommer ifatt mig förr eller senare. Kvällarna är värst!! En sak jag inte förstår är varför allt ska komma på en gång, kunde det åtminstonde inte ta ett litet tag innan det ska komma något nytt? jag blir så trött. nu orkar jag inge mer, skriver kanske ikväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar