onsdag 17 augusti 2011

"ta hand om dig själv dag"

idag har jag bara slappat och tagit det lugnt :) Passade på att ta en extra lång dusch, fast under tiden tänkte jag bara på "åååh vad skönt det skulle vara att ha ett badkar, orkar inte ståååå upp" haha! Sen så har jag målat naglarna för typ första gången på hela sommaren, har inte kunnat haft det pga jobbet... Men det var det värt :) Sen så har jag bara pysslat om mig själv med massa saker, ska ta och boka en klipp tid snart också!

Lasttränade med totte-bäbis häst idag, gick super bra! Lite mer träning så kommer det att gå galant :) funderar på om jag snart ska ta och testa löshoppa honom lite, så jag får se om han har någon talang ;) Eftersom han ska bli min framtida hopphäst, haha!

Nu vill jag ha godis och fimmys, inte heeeeeelt fel det inte! CYA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar