måndag 29 augusti 2011

sömntabletter?

blir så tokig på mig själv, har försökt att somna nu i flera timmar men det går inte.. Har alldeles för många tankar i huvudet just nu, det har hänt för mycket saker den senaste tiden.. tänk att det ska vara så svårt, är verkligen jätte trött men det är som att kroppen säger ifrån, att jag inte ska sova. Sjukt!! Och så gör det väl inte saken bättre att jag har datorn med mig i sängen, då tar jag bara fram den hela tiden..

Jag är bara så ledsen och rädd, har ont i hela kroppen! Den här helgen har verkligen fått mig att tänka till, önskar att jag bara kunde släppa allt och slippa ha den stora klumpen i magen hela dagarna.. slippa vara orolig och inte veta vad som kommer hända här näst.. men det är nog något jag måste lära mig, att kunna släppa saker, för jag blir bara att må dåligt.. Det är nog min största svaghet, att jag inte kan släppa något, det finns alltid kvar.. Drygt är det iaf, och det här blir väldigt förvirrande känner jag, haha! Men jag skyller på för lite sömn och för lite av allting, nä jag måste verkligen lära mig att kunna somna utan att få "panik"..

men nu ska jag sluta sprida negativ energi, hehe! men just nu känns det som hela jag är K A O S! puss godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar