fredag 12 augusti 2011

L I T E L E D S E N S Å D Ä R

hm, inget vettigt att skriva.. Jobbade till 20.30 kom hem till en tom lägenhet, varken mamma, lasse, tessa eller harley är hemma. Mamma o Lasse hade dragit med husvagnen o tagit hunden med sig. O tessa är vid far sin.. Mitt ända sällskap är katten, men hon gillar inte ens mig och så ligger hon och gömmer sig!! OCH HUR SKA JAG KUNNA SOVA!? det är den stora frågan jag ställer mig hela tiden.. Varför ska jag vara så mörkrädd, tror jag har tänt alla lampor som finns i lägenheten..

Hände en jätte läskig sak på jobbet idag som jag ligger och tänker på också.. Kommer verkligen inte våga sova :( Kommer ligga vaken tills jag börjar jobba kl 7 imorgon haha! varför ska alla festa för hela tiden också, svin!

Sista jobbhelgen nu också, sen är det över! Sorgligt, kommer sakna alla..

Lova inget du inte kan hålla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar