tisdag 19 juli 2011

you got me saying, HEY

Idag har jag ridit en sväng i padocken på min bäbis, han skötte sig alldeles utmärkt! Travade över några bommar gjorde vi också :) Sen efter det så tog jag o steff ett dresyrpass, tog ut all min aggrisivitet och förvanlande den till något bra! Jag behövde verkligen få ut den, och genom att jobba med lite dressyr så vart det bättre (och nu menar jag inte att steffo fick ut för det) det flöt på så jäääävla bra, tror steffo har saknat mig lite hehe... Det som är så bra är att när jag får mina motgångar med totte (vet att det kommer bli några) så kan jag bara rida en sväng på steffo, så vet jag att jag faktiskt kan rida :)

Letar sadel för fullt till Totte med, så om någon vet en bra helst billig sadel med utbytbar bom så hör av er till mig! Men går det att ändra bomvidden så får det självklart kosta lite mer också!



jag har trillat dit, jag har fallit, men jag har vaknat!
det är så skönt att jag äntligen börjat inse att jag faktiskt
måste ta hand om mig själv i förstahand!
jag kan inte må bra med någon annan om jag inte mår bra själv,
men jag hoppas att vi kan lösa detta och jag vet att vi kan!

vi har ju redan fått det bevisat att vi inte kan vara utan varandra......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar