lördag 23 juli 2011

kaos dag!

Blir så irriterad på allt, just nu har jag en halt häst också... Svullen i vänster bog och upp mot manken det resulterar i ett svullet höger framben och som pricken över i:et så blev han sömstucken idag och börja ömma ännu mer.. Orkar inte ens förklara allt för att det är så mycket!! Troligtvis så har han bara stimmat i hagen och sträckt sig och fullblod är ju alltid lite känsligare! Men stackarn orkade knappt stå upp idag, fick lyfta upp han i grimman så han inte skulle lägga sig medans han blev skodd... Så troligtvis så har han väl fått i sig nå skit i hagen också.. åååh, ibland orkar jag verkligen inte med hästar! Så nu ska vi få tag på en bra kiropraktor, någon som vet en bra?

och är ännu mer irriterad att jag var tvungen att byta box också, meeeeeeee meeeeeeen vad ska jag göra åt saken? Piss väder är det också, neee nu säger jag godnatt :)


1 kommentar: