torsdag 21 juli 2011

Aubiose

idag har jag först jobbat, 7.30 till 14.00 sen åkte jag med pappa upp till borlänge för lite shopping på aubiose. Fick med mig en ny säkerhetsväst, ett nytt pannband till tottes träns och ett bett :) Så nu är vi fit for fight för imorgon när jag och Emma ska ut på en tur! bara ny hjälm som jag måste ha men det får jag ta sen.

Fick iaf träffa mina fina syskon en sväng idag, det var ett tag sen! viktor blir bara större och större och jag försöker bara lära honom att han ska säga sandra, men det går inte så bra... haha :D

Fick också nyss ett härligt samtal, blir alltid lika glad. Så nu kommer jag somna gott ikväll! Tänk att en röst kan få en att bli helt varm i kroppen, bara att få höra den gör mig glad! Men nu är snart den här mardrömsveckan slut, fy fan vad skönt!! i miss you, d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar