tisdag 28 juni 2011

cha cha bloggen

Ligger och chillar i sängen lite och väntar på att klockan ska gå så att jag får åka till jobbet så man slipper allt tjaaaat! jobbar 16-21 idag :) Hade tänkt att jag skulle sätta mig ute på ballen och sola lite, men som vanligt så är det ingen sol där.. Och vill verkligen inte lägga mig ute själv någonstans.

igår var jag ut och pussades lite med mina fina hästar! vill verkligen att det ska bli augusti nu så jag får ta hem totte så jag kan börja rida lite, eller aa kan ju ta ham han nu med om jag vill, men eftersom han har gått så hård träning och bara är 3 år så tycker jag faktiskt att han förtjänar att få vara en liten bäbis på bete en stund till! Jag har ju hela livet på mig att rida såååå. Plus att jag har ju faktisk en ponnyskrutt jag kan rida på om jag blir sugen!

nu vill jag bara att klockan ska gå, helst att den ska bli 21 nu! Hoppas denna kväll slutar lika bra som de andra gjort hittils :) Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar