onsdag 15 juni 2011

Aloha mi amore

Mycket som hänt de senaste dagarna! I Måndags började jag jobba, eller jag har haft introduktinonsdagar. Allt känns hittils bra men börjar bli lite nervös inför Måndag då jag ska gå själv.. Men det går nog bra :)

Min fina nya häst stortrivs på betet och han blir bara mysigare och mysigare för varje dag som går! Längtar tills han kommer hem till stallet så vi kan mysa ännu mer! Är så glad att han är min nu :) Var upp en sväng idag och myste lite med honom, så fort man ropar så kommer han! Var upp till steff en sväng och titta till han med, han däremot är lite skeptiskt till att komma fram, han tycker det är fint med gräs och är rädd för att jag ska ta in och jobba med han... haha! Men lockar man med morot så går det ;)

Finns inte så mycket mer att skriva, livet rullar väl på som vanligt just nu. Upp och ner hela tiden, det kommer nog aldrig att sluta... Lite små jobbigt faktiskt! Men nu har jag iaf en storhäst och jag ska väl vara glad för det! Jag kan ju inte deppa hela tiden. CYA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar