måndag 20 juni 2011

20 Juni

Har så mycket tankar i mitt huvud idag.. Försöker komma på vad jag vill med mitt liv, vad som kommer hända i framtiden, men är ju inte så bra på att se in i framtiden så jag får nog klura ett tag till! Ska jag söka jobb i en annan stad? Vill jag flytta? Vill jag börja om på nytt med allt..? På ett sätt vill jag det men ändå inte. Jag vill bara veta vad som kommer att hända. Kanske söka jobb i ett annat land, ta med mig hästen och dra!? Varför inte liksom, varför ska man stanna kvar i Ludvika... Finns ju inget här!

Och tänk att ett datum kan få en att tänka så mycket, speciellt alla minnen. För två år sedan stod jag där med fjärilar i magen och bara log och bara njöt av livet! Nu sitter jag här och tänker på vad som kommer hännda i framtiden... Men kommer inte fram till något. Ett datum som egentligen inte har någon betydelse sitter inprintat i huvudet, alla planer man har byggt upp. Vad man ska göra, vad man ska säga osv.. Hur man har längtat efter att få "fira" en speciell dag, få mysa och bara ha det bra! Det är sjukt hur man kan bry sig så mycket om någon annan, till och med så mycket att man glömmer bort sig själv. Och alla gör vi misstag, men allt går att förlåta! Älskar man någon så gör man det, det kan man inte göra något åt..

Men jag är väldigt glad att jag har dig vid min sida, och jag vet att du alltid kommer finnas där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar