måndag 16 maj 2011

FÖRKYLD!!

Dom senaste dagarna har vart väldigt bra! Fredagen bestod först utav kalas för min lillasyster Emma som fyllde 6 år, sen blev det grillat ute vid davids mamma och sen bestod kvällen utav lite film o mys! :) I lördags kollade jag på stadsloppet, både min bror och David var med och sprang! Sen på kvällen var hela "familjen" samlad hemma vid Amanda o Rasmus där vi grillade och spelade lite kort osv.. Väldigt länge sen var det men mycket trevligt vill jag lova!! Vi tänkte också göra anden i glaset eller vad det heter, meeeen det fanns någon som var lite feg för det hehe så det blev inget!

Har dock blivit dyngförkyld, känns som om jag har hostat sönder varje organ som finns i min kropp.. Hatar att vara sjuk.. Jag vill ju ut och rida och trääääna lite! Men har liksom ingen ork!!

Tonight I will love love you tonight
Give me everything tonight
For all we know we might not get tomorrow
Lets do it tonight
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar