söndag 10 april 2011

WOOOPWOOOOP

Idag blev det en sväng upp till stallet, tog ett dressyrpass på galningen.. Vi kom inte riktigt överens idag, och vill inte steffo så vill han inte, det är något jag har lärt mig så jag orkade inte bråka med honom.. Men snart är det dags för honom att åka transport för första gången på över ett år, får se hur det går!

Har också kommit in på att kanske klassa upp steffo till storhäst, enbart bara för att jag är så grymt jävla tävlingssugen!! Men samtidigt så vet jag inte om det är värt det..? Men.. Jag måste fundera på det lite till, det är inget som jag bestämmer mig för nu på en gång! Eller om någon har en häst över som dom känner att dom vill låna ut till mig så hööööör aaaaaaaaav eeeeeeer!!! Hoppning eller dressyr spelar ingen roll..

Nu väntar jag på att david ska komma hem, han är uppe vid sin far och fixar med bilen, och det verkar ju ta hela dagen....... Vill att vi ska åka och handla, men när han kommer hem och jag säger att vi ska åka till affären kommer han bara att säga " meeen du har väl kunnat gått ner själv? " och då säger jag, neeeeej du det orkar jag inte.. haha! Tur att jag kan förutse vad som kommer hända ;)  Puss LOVE YOU, D ♥




Gulletussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar